Tuesday, July 14, 2009

Seharian di Pejabat...

Puan Serai sila rajinlah membaca hasil penulisan aku walaupun kita berdua tahu bila pegi blog suka tengok gambar aja dan malas membaca...tapi semenjak aku ada blog aku tahu tulis aja tak ada gambar cantiklah nak tepek huhuhu harap maklum ya...

Dah beberapa hari kemalasan yang maha hebat melanda dan menyebabkan pembentukan idea terbantut...susah begini...sesiapa ada petua makan yang baik untuk mendatangkan idea dan kerajinan silalah email kepada saya....

Hari-hari hanya di habiskan dengan membaca dan mengahayati blog orang lain....main game adalah rutin wajib saya....walaupun saya bekerja....siap bos ajak main game bersama syokkan...

Hari ni saya kesorangan melayan diri dan karenah kawan-kawan saya bergosip pasal Fafau dan pakwenya En. Jaafar...kelas gitu nama handsome orangnya...sepadanlah ngan ngan Fafau....

Penat gosip sampai tak tahu nak buat apa....tengahari saya rasa nak pegi cuci mata kat The Store tempat paling saya suka untuk mencari koleksi baju anak comel saya....jom sapa nak sertai saya sila email saya sebelum 1230pm untuk confirmation...

Penat menaip saya nak publish aja post ini kerana idea saya sudah kering untuk di tuangkan ke ruagan blog ini....rajin-rajinlah baca ya...kalau rasa pendek sangat penulisan saya ni baca berulang-ulang kali supaya nampak panjang sungguh pemblog meluahkan isi kandungannya....

Adios

No comments:

Post a Comment