Friday, July 10, 2009

Menjejak kasih episod 1

gambar masa kami di sekolah menegah
Sekolah Menegah Vokasional Azizah


Terasa nak menjejak kasih sahabat lama semasa di sekolah tapi apakan daya kerana mereka mudah lupa sapa yang menjejaknya....sehinggalah buat jamuan makan-makan di rumah...tapi amatlah menyedihkan yang mengingatinya cuma seketul dua....

Penat buat jamuan tak terkira...sehingga rasa putus asa....putus asa yang amat sangat....bertanya kaba pun tidak...oh sungguh sedih....dan sekarang saya bangkit dengan harapan dan perasan yang baru...tidak mahu lagi mengingati mereka yang tidak pernah ingatkan kita.....


Majlis jamuan makan meraikan sahabat-sahabat lama


Semangat itulah telah di tiupkan oleh sahabat yang paling saya benci hahahhaha dan kini kami menjadi rakan perniagaan....mengusahakan projek serai bersama-sama....kini kami bahagia bersama-sama (macam pasangan kekasih pulak) tapi dia dah kawin harap maklum sapa-sapa yang berkenan sila isi form untuk kenapa belasah ngan suami dia....hehehhe


Terima kasih ya sahabatku kerana di beri peluang kepercayaan yang amat tinggi dalam merealisasikan projek tersebut...dan kami berharap dengan ini kami boleh membina rumah semi-D untuk kami tinggal berjiran....dah di antara dinding itu kami akan buat pintu supaya senang kami keluar masuk untuk cari makanan bila kelaparan....tapi bila anak menagis buat-buat tak dengar ya....



Nilah Puan serai gelaran di beri


Di sinilah bermulanya kisah penanam serai dan akan di adaptasikan mengikut episod perjalanannya...oleh itu para pembaca sekalian jangan ketinggalan mengikuti perkembangan projek kami.....
Adios

5 comments:

  1. cekodok... ko tak penah nk offer kat aku pn pasal projek serai ni...?

    ReplyDelete
  2. siah skang tgh wat projek ayam..nanti siah upload gambo eekk....wat pmulaan ni,kitorg try wat 300ekor dlu....bedah,meh ikut aku....rase nak tuka profession ler..jd peneroka & petani...hehehehe...aku nak truskan sbgai generasi ke-2...

    ReplyDelete
  3. wui,abis glamor bini radi kat sini.aje gila da...sape nak join pojek serai tu.maaplah ye.tanah xde kosong.ngeh2

    ReplyDelete
  4. lah siah tahniah aku tak tahu pun kalau gini aku nak buat kenduri kawin aku tempah ayam kat ko ajalah ya...boleh kasi murah sikit tak? bini radi memang glamor...glamor kat semua tept...hehehhe

    ReplyDelete