Thursday, July 9, 2009

Berakit-rakit ke hulu berenan-renang ketepian..

haha korang sambung sendirilah ya peribahasa tu....kini aku bertambah maju setapak lagi ke depan....biarlah orang nak kata "lah baru nak buat blog" tak kira aku akan berusaha sebaris para pemblog yang hebat....sampai aku tak makan tengahari ni sebab study benda ni...sekarang lapar...petang ada temujanji yang dipanggil "dating bersama penjual kain" dan kawan baikku telah mendapat duit kutu, apa lagi petang nanti jangan lupa ya Puan Diela...belanja aku kat kopitiam ya....bila lagi nak rasa kena belanja ni....

Bangganya bila dapat buat blog hahahah aku tak peduli orang nak kata aku apa ketinggalan ke apa ker janji aku maju jugalah walaupun lambat sikit....Puan Diela bila lagi nak buat...sila sahut cabaran saya ni....

di sini nak ucapkan dedikasi terima kasih juga pada Cikgu Yaya dan Cikgu Ana kerana sudi mengajar saya....

rasa lapar nak cari makanan lepas ni nak sambung lagi.....buat blog...biar sampai muntah darah buat blog...

Adios

3 comments:

  1. wah.toksahle tunggu aku buat blog.mmg berjanggutlah.sampai kucing bertanduk pun xdelah.hahahhaa..berusahalah kwanku.kira aku tolong ko sesikit dlm mengedit gambo dah kira oklah ye..hahahaha.

    ReplyDelete
  2. haaaa..... bgus... klu ada free masa tu dok meghadap blog la tu....

    ReplyDelete