Friday, July 24, 2009

Petang Jumaat yang sunyi sepi

Oh tidakkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!! tension tahap gaban macam ni...sudah penat membuat latihan main game di facebook sebab nak kalahkan kawan-kawan yang lain....dah puas main game...kenapa rasa hari ini sunyi sepi...ya saya sunyi sebab Bedah Pasan sibuk buat Dinasornya...sunyi sebab bos tak ajak main game....sunyi dari dunia gosip ngan kawan-kawan YM kerana mereka sibuk saya tak sibuk-sibuk....sunyi sebab hari ini Yasmin masuk hospital....sunyi sebab hari ini Jumaat.....

Tolonggggggggggggggg!!!! lah saya bagi kerja hehehehehe apa lagi nak buat macam ni....terus teringat budak comei....aduhaiiiii rindu Danish apalah dia buat kat umah nenek...main ball...agaknya...atau sedap membuat tahi mata.....meh saya cerita perihal anak comel saya pada kali ini....

Sin San bermain komputer....alamak kaki sapa ngan senduk masuk sekali tu...sengalnya...

Pada suatu petang nan indah semasa menunggu kepulangan papa tercinta Danish telah mencipta satu permainan yang biasa di main oleh budak perempuan....apa main anak patung bersama-sama komputer....Gambar di atas menunjukkan Danish sedang mengajar Sin San menggunkan komputernya.... sampai pegang jari Sin San supaya pandai tekan keyboard......tapi tak pandai-pandai juga.....


Sin San penat sambil menyandar....

Ni pula sampai penat tunjuk tak reti-reti juga tengok tu jari telunjuk Danish mengajar Sin San....kerana kepenatan di ajar Sin San dok sandar letih dengar Danish jadi cikgu....sudahnya tak faham-faham juga.....tengok kening Sin San sampai hilang sebab saya telah rajin masukkan ke dalam mesin basuh maka...itulah hasilnya....Sin San ni kalau ikutkan dah dekat sepuluh tahun saya jaga mana taknya dia ada dari kami bercinta sampai kawin sampai ada anak....nak tengok sampai bila hayat Sin San......kalau dia ada nyawa mesti dah boleh jadi tukang gaji saya heheheh....nasib ko patung...


Belajar....sendiri....

Penat mengajar Sin San maka Danish tinggalkan dia sorang-sorang hahahhaha apalah Danish ni....

Ya anak saya pandai bermain anak patung walaupun dia seorang teruna, dia juga pandai memasak habis periuk belanga n senduk semua ada di ruang tamu tengoklah atas sofa pun ada senduk kayu, opssss jangan terfikir anak saya n--h.... udahlah ya...semestinya tidak...itulah kerja kami dua beranak dah bosan kami mandi kat pool pula...kalau bosan lagi kami main basikal kejar satu rumah...bosan lagi kami tido.....kalau bosan lagi tak tahulah nak kata apa....ni biasa berlaku pada hari Sabtu....hari Ahad kehidupan kami tak sempat bosan...:)hahhahah rindu DANISHHHHHHHHHHHH!!!!...Danish rindu tak kat mama ni.....cepatlah pukul 6 nak balik.....


Adios

1 comment:

  1. nanti yat dah besar,danish main dengan yat ye.x molah main ngan sin san lagi ye.

    ReplyDelete