Friday, July 17, 2009

Puan Serai

Di suatu petang yang hening tiba-tiba aku di kejutkan oleh YM rakan kongsi yang meminta agar di beri nama gelaran yang glamor sejajar peredaran masa.

Kalau artis mungkin ya tapi ni bukan artis nak nama glamor tapi saya selaku sahabat yang baik tidak akan menghampakan permintaannya......

Marilah kita sama-sama menghayati perbualan ini yang di petik dari ruangan YM, terima kasih Yahoo kerana meyediakan ruangan berinteraksi cara alam maya kepada kami berdua.....yang sudah bosan tak tahu nak buat apa!!!!! tolong!!!! kasi kami kerja....

Diela VAGS: oi
Diela VAGS: kasilah nama glamor ckit
Diela VAGS: hahahhaa
Manja lara: amboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Manja lara: pandai demand nampakkkkkkkkkkkkkkkkk
Diela VAGS: hahahhaa
Manja lara: tak tahan gelak wei
Manja lara: kawan aku demand nama ni
Diela VAGS: hahhahhaa
Diela VAGS: bagilah nama cik lemongrass
Diela VAGS: hahahahaa
Diela VAGS: barulah omputih ckit
Diela VAGS: hahhaa
Manja lara: tak thn gelak
Manja lara: aku nak tukar
Manja lara: grasslemon nama ko

Watak yang terlibat kan pening nak tahu siapa pulak Diela VAGS adalah Puan Serai manakala Manjalara tentulah tuan blog gitu...hehhehe

Tidak sangka kawan ku merasa nama itu sudah tidak sesuai pada abad ini untuk di guna pakai maka saya selaku tuan blog mengajak pemblog di luar sana memberi nama yang glamor dan sesuai dengannya.....mari mari siapa yang berjaya pasti saya undang ke Majlis Hari Jadi anak saya menu amatlah memberahikan iaitu BBQ special punya.......

Gambar tidak di sertakan kalau rajin pegi cari sendiri saya pernah siarkan wajahnya.....di dalam ruangan blog ini....kan tampal banyak glamor dari tuan blog sapa yang sengal nanti.....

Adios

2 comments:

  1. diela VAGS tu baik ko tukar diela VOGUE. haha... dia kan nk pakai baju glamor raya nnt...hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahhaa.mcm hampeh..siot aje memasing ye.huhuh.xdelah glamor mana.x merelip pun baju aku.nak kena lawan pesen mak mertua ni.hahahah.tapi baju x tempah lagi.camno ni?hahaha

    ReplyDelete