Tuesday, October 20, 2009

Apa Yang Indah Bila Malam Menjelama

Akhirnya dapat juga update....

Marilah kita bercerita....kerana saya kini gigih mengupdate blog maka malam tadi saya telah mendapat mimpi yang amat menakjubkan...hahahha saya balik kampung pegi kebun ibubapa saya...kat kebun penuh buah rambutan sedapnya...jalan punya jalan masa tu jumpalah harimau, tapir dan memerang...so cepat-cepat ambik gambar ni....sebab nak tepek kat blog....punyalah siang malam berfikir nak cite apa kat blog...sampai masuk dalam mimpi...

Hari ini memang kering idea..tapi nak juga update dah niat dan iktikad ni kalau boleh nak update hari-hari kecuali Sabtu dan Ahad sebab cuti umum.....


Bestnya tido

Ni gambar saya masa bujang dulu putih berseri sekarang tidak lagi setelah mengusahan ladang serai maka kulit pun jadi gelap....tapi fikir punya fikir lah gambar ni pun mimpi juga....saya taklah seayu gambar tu tapi dah nak serupa sikitlah...tang tido...hahhaha

Dah lotih aku naik baran hari ini internet tak boleh guna sepantas kilat...hanya seperti siput terkodok-kodok.....


Adios

1 comment:

  1. menyampah aku ngan gambo yg konon2 mcm ko tulah.hahahha.x tahan gelak.sengallllll

    ReplyDelete