Friday, September 4, 2009

Kegilaan Farm Town

Duit...duit...bestnya kalau realiti..

Nak fokus duit yang banyak.....

Kebun hasil kerah otak saya...

Inilah keja saban hari saya dengan berkebun di facebook...cuti bila hujung minggu dan public holiday...sebab kat rumah tak ada internet...gunalah internet hasil subsidi pejabat.....

Hari-hari saya mentelaah kebun saya...tak perlu kotorkan badan....penat hanya pada minda dan jari nak klick benihlah...plow...beli apa yang patut untuk cantikkan kebun....tapi saya ada kebun yang realiti punya tau...kebun serai....tapi kebun serai tak boleh design macam kebun kat facebook sebab duit tak ada....hahhaha

Main game ni pun atas usaha bos kesayangan saya yang ajar...bertuah badan dapat bos siap ajar main game lagi....percayalah saya tak tipu nilah hakikatnya....bos saya tak pernah tinggikan suara terhadap saya....saya pulak yang ter..ter..tertinggikan suara kepada dia...maafkan saya bos...lah ni nak cite bos ke game....

Kepada kawan-kawan sekalian hargailah bos yang ada....hahahaha genap sudah saya berkhidmat kepada bos saya selama 5 tahun....

Kepada pemain tegar farm town ada tak yang dah ada duit sejuta mcam saya...bestnya kalau betul-betul.....tolon...tolon..tolon... nak duit bebetul.....

Dah sambung nanti bebel...pagi ni tak dengar jam loceng bangun sahur...tapi saya gagahkan juga untuk menaip artikel ini.... agar target penulisan saya dibulan September meningkat dari bulan sebelumnya.....

Adios

No comments:

Post a Comment