Monday, May 3, 2010

Suatu Malam Di Bulan Mei

Baru sahaja selesai menonton Anugerah AIM 17, bestlah juga nasib baik ada pengacara yang paling kelakar di muka bumi ni....kalau tak mahu aku layan cite The Rock berlakon kat 413, emmmmm malam makin larut mata tak boleh nak pejam..so apa lagi jalan-jalan singgah blog orang...jalan senyap-senyap tak payah susah payah tinggalkan jejak.

Tu sudah lumrah aku malas nak tinggal jejak ni...suka-suka jalan aja....sebab aku buat blog tak ada niat apa-apa, aku yang gatal tangan nak register, sebab tu ikut suka kepala ni nak update..

Jalan punya jalan sampailah ke satu blog ni, naluri ibu dek non sapa tak sedih kisah adik Alanna...(maaf saya ambik link ni tanpa kebenaran) sampai terketar-ketar seluruh tubuh ni mengenangkan adik Alanna, saya berdoa agar adik Alanna sihat sedia kala...terlalu sedih tiap kali menatap blog tu pasti air mata akan mengalir. Kuat sungguh ujian yang Allah berikan...sesungguhnya hanya Dia yang maha mengetahui....marilah kawan-kawan sekalian yang ada terbaca blog mama Susuna kita berdoa semoga adik Alanna selamat...

Buat ibu Alanna ni aja yang mampu saya berikan secebis doa buat Alanna, semoga Allah mempermudahkan urusan kalian di masa depan untuk menjaga Alanna, Alanna ni aja yang mampu aunty berikan buat Alanna...secebis doa agar kamu di ringankan beban kesakitan serta mendapat kesihatan yang baik..Amin.

Kaku rasa tangan ini untuk meneruskan penaipan dari lubuk hati ini, banyak nak luah tapi lain kali lah ya...kan tulis semua malam ni...bulan depan tak ada story pulak...target sebulan sekali tulis tu wajib di laksanakan...

Jom layan lagu Selamat Malam oleh Faizal Tahir...dengan ini aku pun nak p belayar...

Selamat Malam 1 Malaysia,


Adios

No comments:

Post a Comment